Αλλαγή – Επιστροφή
Έχετε λάβει την παραγγελία σας και δεν σας ικανοποίησε; Θέλετε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση με άλλο μέγεθος ή άλλον κωδικό;
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Επίσης οι επιστροφές χρημάτων θα γίνονται πάντα με τον ίδιο τρόπο όπου έγινε και η πληρωμή.
Αλλαγή με άλλο μέγεθος / χρώμα ή κωδικό
Αρχικά, επικοινωνείτε με εμάς με όποιον τρόπο σας εξυπηρετεί καλύτερα (τηλεφωνικά, μέσω e-mail, με μήνυμα στους λογαριασμούς μας στα Social media, μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο e-shop), ώστε να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας και να μας υποδείξετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε καθώς και το νέο προϊόν που θα θέλατε να παραλάβετε στη θέση του. Το νέο προϊόν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από αυτό που επιθυμείτε να αλλάξετε. Η επικοινωνία μαζί μας θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας.
Το νέο προϊόν αποστέλλεται στο χώρο σας με κούριερ. Η αλλαγή πραγματοποιείται με τη διαδικασία ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ, δηλαδή κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος παραδίδετε στον κούριερ το προηγούμενο. Το κόστος της υπηρεσίας για κάθε αλλαγή είναι 5 ευρώ και καταβάλλεται στον κούριερ που θα σας εξυπηρετήσει.
Επιστροφή χρημάτων
Εάν δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο κωδικό της συλλογής μας, έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων. Κατά ανάλογο τρόπο, επικοινωνείτε με εμάς με όποιον τρόπο σας εξυπηρετεί καλύτερα (τηλεφωνικά, μέσω e-mail, με μήνυμα στους λογαριασμούς μας στα Social media, μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο e-shop), ώστε να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας. Η επικοινωνία μαζί μας θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας.
Συσκευάζετε και μας ταχυδρομείτε το προϊόν με όποια εταιρεία κούριερ επιθυμείτε και καλύπτετε τη χρέωση της επιστροφής (χρέωση αποστολέα). Η διεύθυνση επιστροφής είναι η έδρα της εταιρείας μας (Λεωφ. Ιασωνίδου 14, Ελληνικό, Αθήνα. ΤΚ.167 77).
Χρόνοι και Διαδικασίες για τις Επιστροφές.
Αφού η εταιρία λάβει τα επιστραφέντα προϊόντα και ελέγξει εάν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, θα λάβετε ένα e-mail ότι τα επιστραφέντα προϊόντα έγιναν δεκτά. Ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε (Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα, Πληρωμή με Αντικαταβολή), η διαδικασία για την επιστροφή χρημάτων θα ξεκινήσει εντός 30 ημερών από τότε που η εταιρία ενημερώθηκε για την απόφασή σας να ασκήσετε το δικαίωμά επιστροφής των αγορασμένων προϊόντων και αφού η εταιρία ελέγξει εάν η επιστροφή τους πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τις ως άνω προϋποθέσεις.
Η χρονική περίοδος για την επιστροφή του ποσού που πληρώσατε για την αγορά των επιστραφέντων προϊόντων εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε:
– αγορά μέσω Πιστωτικής/ Χρεωστικής Κάρτας: ο χρόνος επιστροφής του χρηματικού ποσού θα εξαρτηθεί από τις πολιτικές της εταιρίας έκδοσης της κάρτας.
Στην περίπτωση δώρων, η επιστροφή των ποσών που καταβάλλονται για αγορές θα γίνεται στο άτομο που πραγματοποίησε την πληρωμή.
Η αποζημίωση αφορά αποκλειστικά την αξία του προϊόντος που επιστρέφεται (όχι τυχόν έξοδα αποστολής).
Σημαντική Διευκρίνιση
Αλλαγές και επιστροφές δεν δύνανται να πραγματοποιηθούν στις παρακάτω περιπτώσεις:
· Εάν το προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (ανοικτή / σκισμένη συσκευασία του κατασκευαστή).
· Εάν το κομμάτι αποτελεί είδος προσωπικής υγιεινής (ποτήρια, πιάτα και παρόμοια).
· Εάν το κομμάτι τη στιγμή της παραγγελίας βρισκόταν σε προνομιακή τιμή Sales.
· Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα.
Δώρα
Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας σταλεί δωροεπιταγή με email.
Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σας.
- Τα μπαλόνια με Ήλιον θα πρέπει να ελέγχονται σχολαστικά κατά την παραλαβή. Δεν υπάρχει δικαίωμα επιστροφής σε περίπτωση που δεν διαπιστωθεί οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την παραλαβή.
Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία σχετικά με τα προϊόντα μας, τις διαδικασίες που περιγράφονται παραπάνω, μη διαστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τα μέλη της ομάδας μας παρατίθενται συγκεντρωτικά παρακάτω:
Τηλεφωνικά στο 2114100238 :
Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 21:00
Σαββάτο09:00 – 16:00 (Κυριακή: Κλειστά)
Μέσω e-mail στο [email protected]